torsdag 13. januar 2011

Patchwork med retro-tapet!

Arbeidsrommet er work in progress! Jeg er ikke spesielt flink til å sy, og derfor holder jeg meg unna komplisert patchwork-håndarbeid. Men jeg kan tapetsere, så det ble patchwork med retrotapet på arbeidsrommet i stedet :)



Det var litt av en jobb å klippe alle firkantene slik at de målte 50x50, men så var det bare å sette i gang. 
Det er masse jobb som gjenstår:
Gulvet skal males hvitt (selvfølgelig) og de andre veggene skal sparkles, tapetseres og males hvitt.


 Å som jeg gleder meg til å pynte dette rommet!


NB: Tusen takk for alle de koselige kommentarene og nettbutikken :) Det varmer hjertet mitt. Føler meg allerede velkommen i bloggeland!
Ønsker deg en strålende dag! 

6 kommentarer:

  1. Hei! Så glad jeg hoppet innom bloggen din :)! Her ser jeg at det kommer til å bli mange fargerike og inspirerende innlegg - jeg vil gjerne følge deg videre. Og nettbutikken din har jeg vært innom tidligere. love it!
    Veldig spenstig og kul patchworkvegg :)! Beste hilsen persilledamen

    SvarSlett
  2. Så kult det blir!! Spennende å se sluttresultatet :)

    SvarSlett
  3. Dette blir fargerikt og spennende! Artig variasjon av lapper!

    SvarSlett
  4. Jeg bruker rullekniven, linjalen og skjærematta til (altså syutstyret mitt) når jeg tapetserer. Det gjør det enklere å få kuttet tapeten i vinkel.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  5. Oj så fint det ble! Så en reportasje med bilder fra Louise Campbell sin leilighet, hun hadde mange små papirbiter limt opp som collage på veggen, veldig fint :) Ja, og så kan man jo bli veldig inspirert av boka til Andrea Larsson, sukk... Det er fint med tapet :)

    SvarSlett